MCA, Sumatrastraat
  • Praktijkinformatie / Practice information
    • Apotheek / Pharmacy
    • Herhaalrecepten / Order prescriptions
    • Huisbezoek / Housecalls
    • Spreekuur / Consultations
    • Waarneming / Substitution
    • Opleidingspraktijk
  • Gesloten (tijdelijk) voor nieuwe patiënten
  • Praktijkondersteuners (Somatiek, GGZ en Bewegen)
  • Routebeschrijving
  • Medewerkers
  • Wet AVG
  • Klachten
  • A
  • A
  • A

Klachten

Niet tevreden? Praat erover met ons

Wij vinden het als huisartsen maar ook als doktersassistenten en praktijkmanager belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Als u niet tevreden over ons bent of als u vindt dat iets beter kan, dan horen wij dit graag. Laat ons weten waarom u niet tevreden bent dan kunnen wij proberen uw probleem of klacht op te lossen.

Bel ons, stuur een bericht via mijngezondheid.net of kom naar de praktijk en vul een klachtenformulier in.
Wij nemen contact met u op.

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht vertrouwelijk bespreken met een klachtenfunctionaris van skge.

Komt u er met ons niet uit: klacht indienen bij skge
De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vult u dan het klachtenformulier in op de website van skge.
U kunt ook eerst bellen naar 088 0229190. Het is bij contact met skge wel van belang dat u aangeeft over welke zorgverlener uw klacht gaat.

Stuurt u liever uw klacht per post? Dan is het belangrijk dat u een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie u een klacht heeft en waarom u niet tevreden bent. Vergeet u niet uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden. U kunt uw klacht sturen naar:

skge, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven
Voor vragen kunt u bellen naar 088 0229100.

Geschilleninstantie
Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (een (voormalig) rechter), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (jurist). De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend.

 

Meer informatie vindt u op www.skge.nl.

  • Praktijkinformatie / Practice information
    • Apotheek / Pharmacy
    • Herhaalrecepten / Order prescriptions
    • Huisbezoek / Housecalls
    • Spreekuur / Consultations
    • Waarneming / Substitution
    • Opleidingspraktijk
  • Gesloten (tijdelijk) voor nieuwe patiënten
  • Praktijkondersteuners (Somatiek, GGZ en Bewegen)
  • Routebeschrijving
  • Medewerkers
  • Wet AVG
  • Klachten

Openingstijden

Maandag 8:00 - 17:00

Dinsdag 8:00 - 17:00

Woensdag 8:00 - 17:00

Donderdag 8:00 - 17:00

Vrijdag 8:00 - 17:00

Pauze

Tussen 12.30 en 13.15 is de praktijk gesloten in verband met pauze. Voor spoed bel ons op 070-4167070 en kies 1.

thuisarts.nl-logo

Telefoonnummer praktijk

Voor het maken van een afspraak bel ons, wij bellen u terug of u kunt kiezen voor de wachtrij:

070-4167070 (optie 3)

Heeft u dringend zorg nodig? toets 1 voor spoed

Bent u collega? toets 4

 

© 2025 MCA, Sumatrastraat -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Gesloten (tijdelijk) voor nieuwe patiënten
  • Vacature
  • Klachten
  • Beheer